2015. március 19., csütörtök

Hang a mennyből.

Atyám, dicsőítsd meg a te nevedet! Szózat jöve azért az égből: Meg is dicsőítettem, és újra megdicsőítem.
A sokaság azért, amely ott állt és hallotta vala, azt mondá, hogy mennydörgött; mások mondának: Angyal szólt néki.
Felele Jézus és monda: Nem én érettem lőn e szó, hanem ti érettetek.
(János 12,28-30)
 
 
  • Láttuk,hogy az Úrnak kettős feladata volt,amikor a földre jött.Ez egyrészt az volt,hogy megdicsőítse Istent,akit mindig csak gyaláztak,amióta ember él a földön; másrészt pedig az,hogy ezt a bűnös emberiséget megmentse,Ő kész volt otthagyni a mennyet s majd ,meghalni,hogy mindkét feladatát betöltse.Kérésére "Atyám dicsőítsd meg a Te nevedet"-egy hang válaszolt az égből:"már megdicsőítettem,és ismét megdicsőítem".Az Atya már megdicsőítette nevét Lázár feltámasztásával,és újra meg akarta dicsőíteni azzal.hogy Fiát feltámasztja a halálból.
  • A tömeg hallotta ezt a hangot a mennyből,de nem értette.Ezért mondta Jézus Krisztus azoknak,akik körülötte álltak"Nem énértem hallatszott ez a hang ,hanem ti érettetek" .Erről az eseményről fel kellett volna ismernie a tömegnek ,hogy az Úr válaszolt a mennyből.
  • Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése

    Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

      Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...