2015. március 5., csütörtök

Gondolatok János 12 fejezetéhez.

Aki szereti a maga életét, elveszti azt; és aki gyűlöli a maga életét e világon, örök életre tartja meg azt.
Aki nékem szolgál, engem kövessen; és ahol én vagyok, ott lesz az én szolgám is: és aki nékem szolgál, megbecsüli azt az Atya.(János 12,25-26 )

 

 

 

 

"Aki szereti az életét ,elveszti "-mondja az Úr.Amíg ezt az életet szeretjük,és ennek kívánságai szerint élünk,nem lehet élő kapcsolatunk Istennel.Aki megmarad ebben az állapotban,az elveszti az életét ,azaz ő maga fog elveszni. Az embernek meg kell tanulnia,hogy az evilági élet ,ha nem az Atya kezében az Ő szolgálatában áll,-örömeivel és kívánságaival együtt akadály ,amit gyűlölni kell.Állapotának ez a felismerése hozza kapcsolatba az Üdvözítővel,aki örök életet ad neki.Az így  megmentett embert akkor már az a vágy hatja át,hogy egész életével Urának szolgáljon és Őt kövesse.

Az az út azonban ,amelyen az Üdvözítő járt ,az önmegtagadás és a szenvedés útja volt.Minket arra hívott el,hogy kövessük Őt ezen az úton.Hűségünk és oda adásunk mértéke szerint részesülünk a megvetésben és a szenvedésben is.Az Úr Jézus azonban ezért azt ígéri nekünk:"Ahol én vagyok ,ott lesz az én szolgám is",és "ha valaki nekem szolgál ,megbecsüli azt az Atya".

(folytatjuk...)


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...