2015. május 1., péntek

Titkárnő vers.

Akik felől nyilvánvaló, hogy Krisztusnak a mi szolgálatunk által szerzett levele vagytok, nem tentával, hanem az élő Isten Lelkével írva; nem kőtáblákra, hanem a szívnek hústábláira.
( 2 Korintus 3,3)

Volt egy titkárnőm-meséli a gyáros -akinek az élete állandó prédikáció volt,számomra ,bár sosem beszélt nekem hitéről.Azaz egyszer megkísérelte,de elhallgattattam .Minden adandó alkalommal próbára tettem, a lehető legtöbb munkát halmoztam rá,de mindig megtartotta példás magatartását.Egy napon azután megkérdeztem ,hogy mi a titka.Kissé elpirult ,és azt mondta:"Minden reggel ,mielőtt munkába indulok ,imádkozom ,hogy a titkárnővers emlékezetemben maradjon ,és átültethessem a gyakorlatba+.A titkárnő vers? Mit akar ezzel mondani? "A Bibliában van egy vers ,amelyet mindig úgy láttam,hogy titkárnőkre különösképpen vonatkozik". Mutassa meg nekem azt a verset! 
Elővett a táskájából egy Újszövetséget ,és szemmel láthatóan meghatottan lapozott benne.Azután ujjával egy aláhúzott versre mutatott.Megkérdeztem:"És hogyan vonatkozik ez az Ige Önre? "Az én munkám főleg levélírásból áll ,és kérem az Urat ,hogy tegyen engem is levéllé,amely olyan érthetően van írva ,hogy a körülöttem élő emberek az én magatartásom által megismerhessék Őt.
Meg kell vallanom "Kérése bizonyára meghallgatásra talált.Nyilvánvalóan Isten irányítja az ön életét .Azt hiszem én is erre vágyom :
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...