2015. május 6., szerda

Automata vagy sem ?

Teremté tehát az Isten az embert az ő képére, Isten képére teremté őt: férfiúvá és asszonynyá teremté őket.(1Mózes 1,27)

"Nem hiszek olyan Istenben ,aki ilyen rossz terméket állított elő"-mondta egy valaki nekem.Holott az a termék ,amit Isten "gyártott"egyáltalán nem volt rossz!-válaszoltam.A Biblia megírja ,hogy a teremtő munkája végén Isten elmondhatta,hogy "minden igen jó" .Csakhogy az ember fellázadt Isten ellen.Ezáltal került a világba minden rossz.
A férfi nem elégedett meg ezzel a válasszal ,és folytatta:"Micsoda Isten az,aki úgy teremti az embert,hogy az képes bűnt elkövetni?Itt azért mégiscsak becsúszott egy hiba!"
"Isten az embert saját képmására és hasonlatosságára teremtette ,és ez magában foglalta azt is ,hogy az ember volt a földön Isten képviselője.Ez volt a lehető legnagyobb önállósággal járó helyzetet.Azonban engedelmeskednie kellett,és tudott is,mivel teremtmény volt,nem isten .Számára ez életet,boldogságot és örömöt jelentett.Önállósága folytán azonban engedetlen is lehetett,és ez halálhoz ,ítélethez és nyomorúsághoz vezetett.Látod ,Isten nem olyannak teremtette az embert amilyen egy automata mosógép,megnyomjuk a gombokat -és a gép program szerint működik.Isten nem akarta,hogy az emberek automatikusan és kényszerből szolgálják Őt."Ezt mégiscsak furcsállom"-vetette közbe a férfi."Nézze én sem állítom,hogy ezt teljesen megértem-mondtam .-Ahhoz istennek kellene lennem.Egyet azonban tudok:Isten nem hagyta sorsára a lázadó és elbukott embert.Elküldte Fiát ,Krisztust a földre ,és én tudhatom ,hogy Ő meghalt értem a golgotai kereszten.Az Őbenne való hit által meg vagyok mentve és az ön számára is készen áll ez a menedék".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...