2015. május 9., szombat

Ki oldja meg a világ problémáját ?

Minthogy az Isten volt az, aki Krisztusban megbékéltette magával a világot, nem tulajdonítván nékik az ő bűneiket, és reánk bízta a békéltetésnek ígéjét.
(2 Korintus 5,19)
 
 
Nemrég egy férfi,akinek szórólapot akartam adni a megváltás örömüzenetéről ,azt mondta nekem:Tudja ,én nem vagyok ateista,de nem tudom elhinni,hogy Isten mindenható és igazságos.Én szívesen elhiszem ,hogy Ő jó Isten ,de akkor miért nem tesz semmit ,hogy megoldja a világproblémákat? 
Természetesen nem tudhattam,hogy a kérdező őszintén keresi-e a választ erre a kérdésre.Így csak azt mondtam "Egyetért velem abban,hogy a sok világprobléma oka az ,hogy az ember csődöt mondott,és hogy a legtöbb ember nem hisz Istenben? Ő bólintott ,erre én így folytattam :Akkor mit gondol ,mit kellene egy olyan Istennek ezzel az emberrel tennie ,aki maga a szeretet,és ugyanakkor igazságos és mindenható is?Talán nem találtam el a megfelelő hangot ,mivel beszélgető társam valamit mormogott és eltűnt a tömegben.A beszélgetésnek vége szakadt ,mielőtt igazán elkezdődött volna.
Teljesen érthető,hogy az emberek ,különösen ha nehéz sorsot hordoznak ,kételkednek Isten szeretetében,mindenhatóságában vagy igazságosságában.A mi énközpontú logikánk azt mondja nekünk ,hogy a kettő közül csak az egyik lehet igaz:vagy a szeretet vagy az igazságosság.Ez a paradoxon (ez a látszólag egymást kizáró ellentmondás) azonban megoldódik annak számára ,aki a keresztre tekint :Isten szeretete éppen abban nyilatkozott meg ,hogy az Ő Fia Jézus Krisztus ,ott elszenvedte bűneikért Isten igazságos ítéletét,amelyet mi,emberek megérdemeltünk .Ez megmagyarázhatatlan csoda marad azok számára akik elfogadták ,de véget vet a kételkedésnek ,és Isten imádatára indít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...