2015. május 31., vasárnap

Levél Kamerunból


34
Péter pedig megnyitván száját, monda: Bizonynyal látom, hogy nem személyválogató az Isten;(Apcsel ,10,34)
Mert azért jött az embernek Fia, hogy megkeresse és megtartsa, ami elveszett.
(Lukács 19,10)
 
1970 körül születtem Kamerun keleti szélén.Apám ismeretlen .Édesanyám a születésemkor meghalt.Tízéves koromban már ismert bűnöző voltam.Elegem volt az életből,senkinek sem kellette.Így elhatároztam ,hogy elköltözöm messzire az emberektől,akiket ki nem állhattam.Yacundéba ,a fővárosba jutottam ,ahol magához vett egy prostituált .Egyik barátja közvetítésével felvettek a gimnáziumba .Az volt az álmom,hogy odébbállok Szíriába ,és ott csatlakozom egy terrorista szervezethez. 
Isten azonban szem előtt tartotta a szegény tévelygőt ,aki akkor voltam.A gimnáziumban érdeklődött irántam egy bibliakör ,és az Úr úgyszólván kézen fogott,hogy gyökeresen megváltoztassa életem irányát.Megismertem az Úr Jézust mint Megváltómat,és elhatároztam ,hogy a továbbiakban neki szentelem az életemet.
Azóta tíz év telt el .A kísértések kemények voltak ,néhányszor nagyon kemények,de a békesség ,az öröm.és a szeretet ,amit isten helyezett a szívembe ,elviselhetővé tette a kísértéseket.Most munkanélküli vagyok,és mindig egyedül vagyok,de ne sajnáljon!Én vagyok a világon a legboldogabb ember.Az életem Jézus Krisztus,és mindennap imádkozom azért,hogy Isten hű tanúbizonysággá tegyen engem-engedje meg nekem ,hogy még sokakhoz vihessem az üdvösség örömhírét.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...