2015. május 21., csütörtök

Jézus példáját követve.

Mikor azért megmosta azoknak lábait, és a felső ruháját felvette, újra leülvén, monda nékik: Értitek-é, hogy mit cselekedtem veletek?
Ti engem így hívtok: Mester, és Uram. És jól mondjátok, mert az vagyok.
Azért, ha én az Úr és a Mester megmostam a ti lábaitokat, néktek is meg kell mosnotok egymás lábait.
Mert példát adtam néktek, hogy amiképpen én cselekedtem veletek, ti is akképpen cselekedjetek.(János 13,12-15)









A lábmosás amit a mai igénkben olvastuk,az Úr példát ad az övéinek ,hogy miként cselekedjenek ,ha Ő a Mester és az Úr ,annyira megalázta magát ,hogy alázatosan elvégezte tanítványain a lábmosás szolgálatát ,mennyivel inkább kellene nekünk hasonlóképpen szolgálnunk hívő testvéreinket!Tegyük fel,hogy testvérünket  valamilyen okból megbántottuk vagy rosszat tettünk ellene vagy vele,mielőtt az Úr szövetséget újítana velünk az Úrvacsora szertartásában,meg kell alázkodnunk és rendezni kell testvérünkkel a vitát és le rendezni a bűnt,és ezt jelképesen lemosni a lábmosással.Ha Jézus megtette ezt velünk emberekkel,hogy megalázva magát lejött közénk a dicsőségből és a szentségből ,szolgai formát felvéve ,ez elég ok arra ,hogy szeretetből mi is megtegyük egymással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...