2015. április 10., péntek

Lábnyomok

Meg nem áll senki előtted életednek minden idejében; amiképpen Mózessel vele voltam, teveled is veled leszek; el nem hagylak téged, sem el nem maradok tőled.(Józsué 1.5)


Álmomban mesteremmel ,tengerparton jártam,és az életem nyomai rajzolódtak ki mögöttünk:két pár lábnyom a parti homokon ,ahogy Ő mindig ott járt velem.
De ahogy az út végén visszanéztem,itt-amott csak egy pár láb nyoma látszott ,éppen ahol az életem próbás nehéz volt,sorsom mostoha.Riadt kérdéssel fordultam az Úrhoz :"Amikor életem kezedbe tettem,s követődnek szegődtem mesterem,azt ígérted soha nem hagysz el engem,mindennap ott leszel velem .S most visszanézve,a legnehezebb úton,legkínosabb napokon át mégsem látom szent lábad nyomát!Csak egy pár láb nyoma látszik ott az ösvényen .Elhagytál a legnagyobb ínségben?"Az Úr kézen fogott,s szemembe nézett"Gyermekem ,sose hagytalak el téged !Azokon a nehéz napokon át azért látod csak egy pár láb nyomát ,mert a legsúlyosabb próbák alatt téged a vállamon hordoztalak!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...