2012. szeptember 22., szombat

Honnan jössz,és hová mész?1Mózes 16,8 Lásd,eléd adtam ma az életet és a jót,de a halált és a rosszat is.....Válaszd hát az életet,hogy élhess!5Mózes 30,15.19


Van-e a mi életünknek iránya?


Ezt a kérdést kétféleképpen értelmezhetjük,de mindkét értelmezés nagyon jelentős:
Először Hova vezet az életem?Mi az értelme,mi a célja?Melyik kikötő felé tart a csónakom?Egyáltalán kikötő felé tartok?És ha egy sziklazátony felé hajózom,ahol hajótörés vár rám....?Oktalan volna az az utazó,aki úgy utazna ,hogy közben halvány fogalma sem volna úti céljáról.Mégis ez a magatartása az emberiség nagy részének.Talán épp te is így bolyongsz"életed tengerén"?
Másodszor így érthetjük a kérdést:van-e vezető az életemben,abban az értelemben,hogy van-e valaki ,aki irányítja azt?Talán van,aki az angol költővel együtt ezt mondja:"Én vagyok sorsom ura.életem kapitánya."De ekkor felvetődik a következő kérdés.jó kapitány vagyok-e,ura vagyok-e tetteimnek és gondolataimnak?Biztos vagyok-e döntéseimben,és okos vagyok-e szándékaim megvalósításában?Tisztelem-e az Isten törvényeket?
A hívő keresztény mindkét kérdésre ezt válaszolhatja:"Jézus Krisztus a célom,és Jézus Krisztus az Uram"a hívő ember tudja hová megy,és kire bízza életének irányítását.Kedves olvasóm,hová tart életed:A boldogtalanságba,egyre távolabb Istentől,talán anélkül,hogy ennek tudatában lennél-vagy isten vezetésével a menny irányában?
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...