2015. június 24., szerda

Van-e a mi életünknek iránya?

Honnan jössz,és hová mégy? (Mózes 16,8)
Lásd ,eléd adtam ma az életet és a jót,de a halált és a rosszat is....Válaszd hát az életet,hogy élhess!(5Mózes 30,15,19)


Ezt a kérdést kétféleképpen értelmezhetjük,de mindkét értelmezésben nagyon jelentős:1 Hová vezet az életem? Mi az értelme ,mi a célja? melyik kikötő felé tart a csónakom? Egyáltalán ,kikötő felé tartok? És ha egy sziklazátony felé hajózom,ahol hajótörés vár rám....?Oktalan volna az az utazó,aki úgy utazna,hogy közben a leghalványabb fogalma sem volna úticéljáról.Mégis ez a magatartása az emberiség nagy részének.Talán épp te is így bolyongsz életed tengerén?
2 így érthetjük a kérdést: van-e vezető az életemben ,abban az értelemben ,hogy van-e valaki ,aki irányítja azt? Talán van,aki az angol költővel együtt ezt mondja : "Én vagyok sorsom ura ,életem kapitánya."De akkor fölvetődik a következőd kérdés,jó kapitány  vagyok-e ,ura vagyok-e tetteimnek és gondolataimnak? Biztos vagyok-e a döntéseimben,és okos vagyok-e szándékaim megvalósításában? Tisztelem-e az  Isteni  törvényeket? 
A hívő keresztény mindkét kérdésre ezt válaszolhatja ,Jézus Krisztus a célom ,és Jézus Krisztus az Uram . A Hívő ember tudja,hogy hová megy ,és kire bízta életének irányítását .Kedves olvasóm ,hová tart az életed: a boldogtalanságba,egyre távolabb Istentől,talán anélkül ,hogy ennek tudatában lennél,vagy Isten vezetésével a menny  irányába a célba ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...