2015. június 2., kedd

Van-e Isten ?

Észak felől aranyszínű világosság támad, Isten körül félelmetes dicsőség
Mindenható! Nem foghatjuk meg őt; nagy az ő hatalma és ítélő ereje, és a tiszta igazságot el nem nyomja
Azért rettegjék őt az emberek; a kevély bölcsek közül nem lát ő egyet sem.
(Jób 37,22-24)
 
 
Benjamin Franklin ,a villámhárító feltalálója 1776-1785 között az USA nagykövete volt Párizsban .Amikor egy napon sokadmagával vendégségben volt d, Alembertnél ,a híres matematikusnál és fizikusnál,a vendégek sok, Istent káromló beszédére végül azt mondta: "Aki így szidja Istent ,az csak az Ő létét bizonyítja.Önök azt állítják:<<Mivel a világban van a gonosz ,nincs isten >>Én azt állítom>"van jó ,és ez azt bizonyítja .hogy van Isten .Az én érvem,bizonyító ereje éppen akkora ,mint az önöké,Önök azt mondják,hogy az ember csak akkor nagy,ha fellázad.Én ezzel szemben azt állítom,hogy valójában az ember sohasem nagyobb ,mint amikor alázatos.Azt mondják ,hogy én elragadtam az égből a villámot,miközben azonban a villámhárítóval kísérleteztem ,néha elfogott a félelem.Egyszer térdre borultam Istenhez imádkoztam ,és magasztaltam Őt ,akit tisztelet és dicsőség illet.Amikor Angliából hazatértem Amerikába,miután sikerült megakadályozni egy háborút,már útközben elhalmoztak megtiszteltetésekkel..Éppen akkor tört ki egy vihar,és egy villám kettéhasította a hajó árbocát ,amely mellett álltam ,úgyhogy a földre zuhantam.Amikor ismét magamhoz tértem,csak azt mondhattam "Istenem köszönöm neked,hogy emlékeztettél arra,hogy Te vagy a mindenható ,én pedig csak egy féreg.Ezek alázattal teljes szavak ,ahogyan azok Istennel szemben az emberhez illenek.Ő a Mindenható ,hatalma fenséges,mégsem vet meg senkit (Jób 36,5)Jó annak ,aki ezt a nagy Istent Atyjaként ismeri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...