2015. január 13., kedd

2015 JANUÁR 13

Ha valaki Krisztusban van,új teremtés az:a régi elmúlt,és íme új jött létre.2Kor.5.17
Egy férfi,aki már nem látott kiutat elrontott és céltalan életéből,korábbi barátaitól halott Jézus Krisztusról,aki mindenkinek ,aki igazán akarja,új életet ad.Ez vonzotta őt.A továbbiakat ő maga meséli el.
 
 
Egy este a discóban újra erőt vettek rajtam a kételyeim,és kimentem a csöndbe.Ott arra gondoltam,amit Jézus Krisztusról mondtak nekem,és feltörő kétségeim ellenére imádkoztam hozzá.Kértem,hogy segítsen,és adjon értelmet az életemnek.De még egy fél évnek kellett eltelnie,mire kész lettem arra,hogy önzésemet,cinizmusomat,gonoszságomat,nyomorúságomat,mohóságomat,büszkeségemet,önigazultságomat,
mohóságomat,keserűségemet,kötelékeimet,félelmemet-röviden: isteneimet és az összes bűnömet nevén nevezzem,és megbánjam és átadjam Jézus Krisztusnak.
lehullt hát az álarc.Meztelenül és megalázottan álltam a világmindenség Teremtője előtt.Semmim sem volt,amit adhattam volna neki.....Ezt a megaláztatást bizonyára senkinek sem könnyű elviselni.De csak ez a teljes kiszolgáltatottság,a régi életem átadása egy általam szinte teljesen ismeretlen Istennek hozta meg azt,hogy Jézus Krisztus aki mindezért meghallt a kereszten,új életet adhasson nekem.
Ő,az élő Isten feltámadott Fia,ajándékozta nekem azt ,amit addig hiába kerestem.Számomra ez az életem legmegfoghatatlanabb ,"üzlete volt" :én odaadtam neki szennyemet,Ő pedig megajándékozott érte az Ő szeretetével és az örök élettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...