2015. január 9., péntek

2015 JANUÁR 09

AKIT NEKEM AD AZ ATYA,AZ MIND ÉN HOZZÁM JÖN,ÉS AKI ÉN HOZZÁM JÖN,AZT ÉN NEM KÜLDÖM EL JÁN 6,37
 


MAJDNEM .
Akit nekem ad ,az Atya,az mind énhozzám jön,azt én nem küldöm el.Ján 6,37
Egy gramm sohasem nyom egy tonnányit.Egy tetőcserép sohasem lehet a ház teteje.Egy lap nem könyv,egy fa nem erdő,egy betű nem helyettesíthet egy egész mondatot, egy fecske sohasem csinál nyarat.
De az annál inkább elő fordul,hogy embereknek majdnem együtt van a pénzük egy repülő útra,és mégis otthon kell maradniuk-a vizsgán majdenm átmennek,és mégis meg buknak -majdnem időben érkeznek a pálya udvarra ,és mégis lekésték a vonatot.És a legfontosabb ? Vannak emberek ,akik majdnem kereszténnyé lettek.A majdnem ekkor valójában azt jelenti,hogy egyáltalán nem .
Agrippa király valamikor azt mondta Pál apostolnak: Majdnem ráveszel engem is ,hogy kereszténnyé legyek!
Ap. csel.26.,28.Majdnem meg győzte őt Pál apostol.És maga Krisztus mondta az írástudónak:Nem messze vagy az Isten országától.
Biztosan vannak olvasóim között is olyanok ,akik nincsenek messze attól,hogy higgyenek Jézus Krisztusban.Talán már te is gyakran hallottad az evangéliumot,és sokszor közel voltál ahoz ,hogy megvalld bűneidet,és rábízd magad az Úr Jézusra.De ha ezt a lépést még mindig nem tetted meg egészen,akkor valójában még mindig,olyan távol vagy tőle,mint eddig bármikor.Akkor a jövőd a külső sötétség ,amint a biblia mondja,vagyis az örök kirekesztettség Isten országából.Ne habozz,ne maradj oda kint.!!Tedd meg a lépést Krisztushoz ma!! Ő vár téged.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...