2015. július 29., szerda

Az írások nem a mi érzéseink.

Mert azt adtam előtökbe főképpen, amit én is úgy vettem, hogy a Krisztus meghalt a mi bűneinkért az írások szerint
És hogy eltemettetett; és hogy feltámadott a harmadik napon az írások szerint;

1Korintus 15,3-4 

 

 

 Sokan vannak ,akiket az a gondolat kínoz ,vajon valódi-e a hitük.Mert úgy gondolják ,hogy ha önmagukról van szó,akkor nem érzik át eléggé az evangélium horderejét és igazi értékét.Milyen gyakran halljuk:Ó igen !Én hiszem ,hogy Krisztus maghalt a bűnösökért.De abban nem vagyok igazán biztos ,hogy az én bűneim valóban meg vannak-e bocsájtva?Nem merem magamra alkalmazni,nem tudom a magamévá tenni .

Itt csak az érzések beszélnek ,nem a Szentírás.Ha Isten Igéjét átkutatjuk az elejétől a végéig ,egyetlen olyan helyet sem találunk ,amely azt mondaná,hogy a saját tapasztalatunk ,saját értékítéletünk vagy bármi más dolog alapján mentettünk meg.Egyedül Isten ígéretei alapján.

Az evangélium azoknak szól ,akik tudják ,hogy elveszettek.Krisztus a bűnösökért halt meg ,és pontosan ilyen vagyok én.Tehát Ő értem halt meg.Honnét tudom ezt? Talán onnan,hogy érzem? Semmiképpen!Hát akkor honnan? Egyedül Isten Ígéjéből,amely biztosít engem ,hogy Krisztus meghalt a mi bűneinkért.Mire utal a mai igénk újra és újra ? Az Írásokra .Ezek pedig Istentő vannak,ha érzéseinken múlna ,akkor nem volna bizonyosságunk;hiszen azok még egy napig sem maradnak változatlanok.Isten Ígéje azonban állandó ,nem változik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...