2012. augusztus 11., szombat

Én vagyok az ajtó:ha valaki rajtam átmegy be ,megtartatik.János 10,9



Néhány turista megakart tekinteni egy régi várkastélyt.Amikor jelentkeztek a kastély gondnokánál, az átadott nekik 1 kulcsot,ezekkel a szavakkal."kérem,nyissák ki maguk a várudvarba vezető kaput,és ott várjanak rám;azonnal jövök önök után".Az egyik látogató beledugta a nagy kulcsot a zárba,de nem tudta elfordítani,hiába próbálkoztak a többiek is újra és újra,amíg csak meg nem jött a gondnok.Nem tudjuk kinyitni a kaput-mondta az egyik turista.Ó bocsássanak meg ,kérem ,felelte a gondnok,elfelejtettem,hogy nemrég volt egy másik csoport látogató a várudvaron.és az ajtó egyáltalán ,nincs bezárva.Csak a kilincset kellett volna lenyomniuk,hogy bejussanak.
Amikor a mennybe ,az Istennel való közösségbe jutásról van szó ,akkor sokan éppen úgy csinálják,ahogyan ezekkel a turistákkal történt.Azt gondolják,hogy ezt a bejáratot a saját erőfeszítéseik"kulcsával" kell kinyitniuk.Az Istenhez vezető ajtót azonban nem lehet kinyitni.Isten a kegyelem ajtaját,amely az üdvösségünkhöz vezet az Ő szeretett fiában ,Jézus Krisztusban rég kinyitotta.Az Úr Jézus azt mondja Én vagyok az ajtó!János 10,7
Krisztus megnyitotta Istenhez az utat megváltó művével a golgotai kereszten,amelyet azért végzett el,hogy mindenkinek aki benne hisz ,örök életet adhasson.Az ajtó nyitva van!
Aki ezen az ajtón átmegy,megmenekül Isten ítéletétől és a szíve nyugalmat és békességet talál.
Ne habozz tovább ,lépj be a nyitott ajtaján  át isten szeretetének országába ,mielőtt az örökre bezárul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Utolsó napi szombattartók.Avagy akiken Isten pecsétje található.

  Az ószövetségi próféciák világossá teszik, hogy az emberi történelem utolsó napjaiban azok, akik hűek Istenhez, a hetedik nap megfigyelői ...